October 21, 2008

Poet Virtual [CVI]


Murdar și obosit
Mă doare capul
Și totu-n jurul meu tresare
Uitat, scuipat, drogat
Și-ntr-o băltoacă
Curat în jur
Dar sufletul murdar.
Mă culc cu toate
Și mă șterg
Le uit, mă chinui și trăiesc
Măturător de străzi
Ministru, capul unei gărzi-
Am fost de toate
De toate am scăpat.
Vomit peste prostie
Și peste tot ce înconjoară și sufocă
Iar poezia moare
Alături de calculator.

Și sfuletul se-neacă
În nesfârșitul șir de cifre
De cunoștințe-ntâmplătoare,
De tot ce-i virtual,
De tot ce nu-i real,
Dar mai aievea vine,
Decât acel sărut
Ce moartea doar îl știe.

Luptam, ceva tot căutam
Acum am găsit
Dar ce folos?
Și ce-mi aduce?
Dureri, mai multe întrebări
Durerea, ea se duce.
Dar golul nu se umple
Decît cu vin,
Din ce în ce mai des.
Eu vreau la libertate
Eu dispar
Bizar, vulgar, amar.

No comments:

Post a Comment