October 11, 2008

Plagiere [XXXVI]


Orfan,dar părinții îmi sunt vii

Privesc în suflet și strivesc gurmazul

În ochii mei-numai urgii

Eu rareori întorc cel stîng obrazul



Mă veți vedea-uitați-mă atunci

Eu sunt paznic al zădarnicilor vieți

Netrebnic ca și toți; din casă să m-arunci

Sunt drumul marilor drumeți



Când plânge fata-cerul plînge

Iubirea și privirea nu-mi trebuiesc defel

Nu mă voi spăla pe mîini cu sânge

Dar n-am sădit nici un copacel



Iubiți-mă cu disperare

Iubiți-mă până la moarte

Trăiesc sub soare azi și pururi

Și vă iubesc pe voi, ce mă iubiți!

                                                      (P.S. Am doar 18-șpe ani

                                                               sunt nebun, iubesc

                                                                și nu am bani!

                                                                 "Vama Veche")

No comments:

Post a Comment